Friday, October 14, 2011

Midlife Crisis

Hari ni 14hb Rocktober mungkin sekadar hari yang biasa2 ajer...tapi ntah kenapa kat kepala aku asik la terngiang2 lagu ni...





adakah aku sedang dilanda krisis???..heheh...tarikh ni sepanjang hayat aku tak pernah sambut...tak pernah potong kek...tak pernah tiup lilin...kecuali orang rumah dan anak2 yang tak pernah lupa nak wish...thanks dear...dan yang utama sekali Thank you Allah for the wonderful life...



Errr...yang ke berapa???...cukup lah kalau aku katakan yang mulai hari ni aku tak layak lagi dipanggil MAT BELIA maupun bertanding jawatan pemuda UMNO maupun PAS....heheh...

12 comments:

  1. age of innocence...
    never too old to rock & roll

    eh~ ada rhyme bunyinya...

    ReplyDelete
  2. 40 tahun dah ye. Kena selalu gi masjid dah ni especially Isya dan Subuh.

    ReplyDelete
  3. syukur banyak2 padaNya kerana diberi kesempatan merasai usia 40 tahun. tua dah bro! HEH!

    tahniah! moga sihat, kuat, gagah dan handal untuk trus beramal ibadah.

    ReplyDelete
  4. Happy B'day Brader Berteromber...
    Biar umur meningkat tapi "Never to old to Rock On...!"

    ReplyDelete
  5. Rock maintain haha.

    Apa pun, Selamat hari lahir dan semoga selamat di dunia dan di akhirat. Amin.

    ReplyDelete
  6. selamat hari lahir bro...moga sukses terus dalam hidup

    40 still boleh ROCKIN lagi bro...Ozzy,Steven Tyler ok je walau dah masuk kategori VINTAGE...lu muda lagi bro..hahahaha

    ReplyDelete
  7. Happy Birthday bro!

    Semoga dikurniakan kesejaheraan dan kesihatan untuk terus beribadat kepadamu dan keluargamu..

    Rock on!!

    ReplyDelete