Saturday, December 8, 2012

Premium Rush


Premium Rush (2012)

Sebuah lagu filem Joseph Gordon-Levitt yang ditunggu-tunggu. Sayangnya cerita ini agak mengecewakan saya. Jalan cerita seperti filem grade B yang membosankan. Terasa seperti menonton cerita mat rempit melayu minus lawak2 bodohnya. Sememangnya ini cerita perihal mat rempit pun. Tapi mat rempit omputeh guna basikal.

Ok saya akui, aksi2 berbasikalnya memang awesome. Tapi dari segi lainnya memang hampeh. Rasanya filem ini tidak membantu pun credibility JGL sebagai pelakon yang baik. Tak tau kenapa dia terlibat dalam cerita begini. Mungkin bayarannya bagus.

Takper la...saya maafkan dia. Banyak juga pelakon2 yang baik tersalah pilih filem. Maaf...filem aksi begini bukan untuk saya. Takper la..saya tunggu Lincoln pula.





2 comments:

  1. scene aksi berbasikal je yang buat best cerita ni..

    ReplyDelete
  2. alamak belum tgk lagi...tapi kalo review dah mcm x berapa best,keinginan nak tgk dah makin kureng walaupun JGL yg jadi hero (my favorite actor jugak ni haha).

    ReplyDelete