Wednesday, November 5, 2014

Penyakit...




2 bulan = 16 keping dan ada beberapa keping lagi yang akan sampai...parah betul bila dah terkena rachun vinyl ni...abis lari semua budget...memang betul la macam apa yang Mus Speedrider cakap kat >SINI<  Memang cari penyakit...

sekarang dalam mode "sesungguhnya aku sedang berpuasa dan ini semua donia"


:P





13 comments:

  1. Nanti tunjuk Hear N Aid in detail ye..
    Aku tak pernah tengok packaging vinyl dalam dia

    ReplyDelete
  2. dipetik drp entri ni
    "Ini sebenarnya penyakit. Takut-takut yang pertama ini akan beranak menjadi yang ke 2, 3 dan seterusnya...masak beb!!! hahahaha...."

    hahaha... tu kalau ada player/TT lagi parah kan? (atau dah ada player secara senyap2?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. TT lum ada...pinjam adik ipar...dah takder budget dah...heheh..

      Delete
  3. kah kah kah!!! No stepping back dah bro.

    ReplyDelete
  4. hahaha.. makin parah nampaknya

    ReplyDelete
  5. Hahaha..nampaknya ibu santau yg aku anto tu mujarab nampak nya..heheh..
    White lion tu album yg mana ek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1st album Fight to Survive 1985...

      Delete
    2. Wah..dapat jugak eh..thorbaikk..Nanti tampal nak tgk isi dlm :p

      Delete
  6. aku immune dari virus ni. Selamat.

    ReplyDelete