Wednesday, April 2, 2014

1994 Pt 4

Pt 1, Pt 2, Pt 3


Tiada album baru dari mereka di tahun 1994. Kompilasi pun kompilasi lah....Ini adalah antara kompilasi kegemaran saya dari tahun tersebut. Ada yang kasetnya dah hilang...ada yang masih tak berjaya nak upgrade ke cd....tapi yang pastinya ini adalah antara peneman saya di sepanjang tahun tersebut...


***tak sabar nak bercerita perihal tahun 1984 pula...antara tahun terbaik untuk Heavy Metal.





10 comments:

  1. Cd Bon Jovi memang epic....antara kompilasi mereka yg terlaris di pasaran....

    ReplyDelete
  2. SEMUA!!!!!!!!!!!!!!! aku suka...
    Big ones, ada blind man ye...sedap lagu tu

    ReplyDelete
  3. agaknya Pt 5 nanti koleksi penyanyi dan band wanita kot....

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah takder Pt 5...cukup la tu...heheh...

      Delete
  4. art fadzil tu tak jumpa kat kedai..
    aku try dapatkan untuk kau sekeping ye??
    aku rasa cetakan sikit je...

    ReplyDelete
  5. big ones, the best compilation ever. begitu juga Crossroads

    ReplyDelete